Annepandaa pişik kremini pişik olduktan sonra sakın sürme iyileşmesi gecikir. Zaten pişik tedavi edici krem diye satılmıyorlar. Pişik önleyici diye geçer. Velhasıl pişik oldugunda sakıncalı vs vs diyorlar ama kullanıyorum ne sakıncası varsa artık, pudra sür muhakkak. Ertesi gün bir şeyi kalmaz