1bebekbiranne 5 ay oldu doğum yapali göbeğim var göbeğini eriten varmı ne yapsam acaba hiç bilmiyorum hadi serkeş fikir versin yardımcı olalım birbirimize emziriyorum bu arada
[silindi] 1bebekbiranne benimde aynı var gobecik😂 ben termal tayt ve korse almayi düşünüyorum inşallah ☺️
Geylani 1bebekbiranne benimde 3 ay oldu sezeryan oldum korseyle gitmedi simdi termal tayt aldim bakalim gidecek mi
Birprensesannesi27 1bebekbiranne 26 gun oldu benim sezeryan olalım karnım baya sarkık büyiktü yarsm gorunmyordu baya elimle cekiyodum. 6. Gun normal korde kullanmaya başladıö 15. Gun termal korse aldım 2 korseyi üst üste taktım sabahtan akşama kadar hic cıkarmadım göbegim gitmedi zannediyordum dün eşim gördü göbegin baya gitmiş yaran görunyor artık cekmene gerek kalmadı dedi
1bebekbiranne bsrt 49 la hamile kaldim 60 la doğuma girdim şuan 54 kiloyum kilo yok ama göbeğim var biraz insallah seninki taytla gider canım
1bebekbiranne Geylani bende normal doğum yaptım sadece göbek var tarçınlı süt göbeği eritiyor diye duydum ama başka duyan var mı içecek falan olur ne bileyim ya kalça bı şekilde kapanıyo ama göbek her kıyafette burdayım diyor resqmen sinir bozucu
1bebekbiranne [silindi] bilmiyorum canım ya gitmezse mecbur onu kulkanacam artık yapacak bişey yok ☺️☺️ bu sefer de tuvalete git gel git gel bı hal oluyorum baya sıkıyor korseler beni 😂😂
fatma_86 Sezeryan sonrası hemen korse takmama rağmen bi işe yaramadı.Diyet yapıp Mekik çekmek gerekli.Korse sadece o anı kurtaran bi görüntü sağladı.Çıkarınca göbeğim aynen duruyordu hala duruyor 😅😂
Birprensesannesi27 1bebekbiranne karnımı yukarı cekiyordum elimle yaram tam kapanmıştı göbegim den cok sarkmıştı korse işe yaradı cok şukur