Ben de kesinlikle katılıyorum..Zaten büyüyünce inanın kendileri göğüste kucakta durmak istemeye ekler.Su zamanlar o kadar kıymetli ki ..Evet bizim için bazen yorucu oluyor ama çocuğunuzu kucağınızda kokunuzla uyutmanizin tarifi yok.Bu ona da huzur,mutluluk ve güven veriyor.Zaten bıraktırmak isterseniz birkaç gün ugrasinca da birakiyorlar..Bence bu güzel zamanlarin tadını çıkarın :)