pikacuu merhabalar benimde bebeğim henüz bir buçuk aylık bende 20 gündür yediklerimi kısmaya gittim tabi emzirme olduğu için ve süt korkusundan hiçbir şey yememezlik yapamıyoruz ama emin olun fazla yemek fazla süt demek değildir.Kahvaltı yapıyorum bir iki saat sonra ceviz ve hurma yiyorum ara öğün olarak bazende yulaf lapası.Akşam saat beş gibi yemeğimi yiyorum tabi porsiyonunu biraz azaltmış şekilde.Tatlı ihtiyacımı genellikle sütlaç,incir uyutması yada hoşafla geçiştiriyorum sütümede faydası oluyor.Ve en önemlisi bol su içiyorum onun dışında akşam çay yanına yiyip içmeyi keserseniz birazda spor yapmaya çalışırsanız çok faydasını görürsünüz mutlaka.Maalesef kilolar biraz yerleşti mi daha sonra vermek baya zorluyor insanıda psikolojik olarak etkiliyor tavsiyem erkenden başlamak 🤗