Nrcn87 Merhaba 2 ay oldu doğum yapalı size sorum doğum yaptıktan sonra bende istemsiz olarak gaz çıkarma şikayeti oluşdu bu durumu yaşayan var mı
Hazan123 Nrcn87 benimde vajinadan gelmeye başladı . Hayatimda hiç olamayn birşey . Şok oldum zaten vajinadan gaz çıkması.ne saçma dimi . Oluyormuş.
Mmbd Nrcn87 Ben de 2 ay once dogum yaptim ilk baslarda Oyle bi durum oldu ama suan Oyle bir sikayetim yok kendiliginden gecti
Janss Nrcn87 Burada bir konu vardı geçenlerde . Onu ğzerine biraz bakmıştım . Bölgedeki kasların kontrolsüzlüğü sebep oluyormuş . Birtakım egzersizler biraz toparlayabilirmiş . 🧐
Nrcn87 hnfgunes inanın bilmiyorum devamlı gaz çıkarıyorum elimde olan bir durum değil korkuyorum misafir bir ortamda gaz çıkarıcam diye ☺️
Busra91 Nrcn87 doğumda kaslar hasar gördüğü için oluyormuş bnmde olmuştu yaklaşık üç ay kadar sürdü.zamanla geçti