4 aylık. Ne yapacağımı şaşırdım kundak yapmasam sıçrıyor sıçramasa da elleriyle kendini uyandırıyor emziğini çıkarıyor falan kımıl kımıl. Kundak yapsam az bişey gevşediği zaman anlıyor bu sefer de içinden çıkmak için uyanıyor. Ay bulamadım çözüm 🤦♀️ yaz da geldi. Nohut battaniye ile yapıyordum artık sıcak oluyor Müslin yapayım dedim çok kolay açıyor. Akıl verin anneler nasıl kendini uyandırmaz bağımsız uyur artık 🤦♀️