Kızlar bebeğim 6 ay 18 günlük. gündüz 2 bazen 2,5 saatte bir uykuya geçerdi. Bu aralar 1,5 saat sonra uykusu geliyor mızmızlanıyor. Bazen uzun bazen çok kısa uyuyor ama uyanık kalma süresi azaldı. Havalardan mı yoksa bir hastalık belirtisi mi anlayamadım. Siz de durumlar nasıl?