Hanımlar merhaba. Oğlumun İlk iki ay kilo alımı çok iyiydi. Ama bu ay (3. Ayda) baya azalmış. Ben daha çok 4. Ayda azalma olur diye okumuştum. Özellikle son bir iki haftadır nerdeyse hiç kilo alımı olmadı. Emzirme saatlerini kusmaması için 2,5-3 saate çekmeye çalıştım. Çünkü sık sık emince çok kusuyor gaz sorunu da oluyor. Acaba bu yüzden mi azaldı ve 1-2 haftadır hiç al almadı. 🙁 biliyorum kilo önemli değil diyeceksiniz ama son zamanlarda hiç almaması da Garip geldi. Hareketlendiğinden de olabilir mi ?