Kızlar bebeğimin kalça çıkığı var, 2 buçuk aydır tubingen cihazı kullanıyoruz. İlk öğrendiğimizde 47 derece idi sol alfa açısı sağ normal. O zaman başka hastaneye de gittik 52 derece ölçtüler. Neyse cihazı kullanmaya başladık bir ay sonra 47 ölçen hastaneye kontrole gittik 50 olmuş derecesi. Bir ay daha taktık tekrar gittik 58 olmuş, sevindik tabii. Taa ki bugüne kadar. Araştırma hastanesine randevu almıştım ta mart ayında şimdi sıra geldi bugün gittik sol alfa açısını 49 ölçtü. 10 gün evvel 58 di ya nasıl geriler?? Cihazı aynı şekilde takmaya devam ettiğimiz halde hem de? Ultrason görüntülerine bakıyorum 58 ile 49 un görüntüsü o kadar benziyo ki. 47 derece olan ult görüntüsünde çıkıklık bariz belli ama 49 derece olan ondan çok farklı. Yanlış mı ölçtüler ya valla deliricem artık 😭😭😭😭