Annesininvebabasininaskimira biogaia kullanıyorsanız onun etkisini görmeniz lazım. Çünkü bizimde kullanmadığımız gaz ilacı kalmadı ama en etkilisi biogaia oldu. Dolapta muhafaza etmek gerekir yoksa özelliğini kaybediyor. Birde kullandığım birşeyi soyliyim size yapıp yapmamak size kalmış birşey. Aktarda hıyar çemberi denilen bı bitki var onu anne sütüyle karıştırıp bı çay kaşığı iciriyordum onunda çok faydasını gördüm. Kullanıp kullanmamak size kalmış birşey sadece fikir olsun diye söylemek istedim