Babybloom Kızlar neler aldınız ne almayı planlıyorsunuz. Ben severim ya kaynanam, çok da hediye almam. İçimden geldi bir şey alayım dedim ama seçemiyorum. Siz ne yaptınız?
Cheddar Babybloom ihtiyacı olan bişey alabilirsiniz. Ben anneme ayakkabı aldım kvalideye de kol çantası
ikizbabymom Babybloom hiçbişey almadım almam da because şimdiye kadar aldığım hiçbişeyi kullanmadı ya da giymedi en son aldığım hediyeyi sen kullan ben kullanmam dedi eltimin ona diktiği pantolu bile bana vermek istedi çok bekler
Minik_Hanim Gokcen_26 iyi fikirmis ben de bakayim böyle bisey. Pandemiden görüşemiyoruz bari fotosuna baksin🤷♀️
ikizbabymom Babybloom defalarca aldım bi de eltime de yapıyo aynı şeyi kıyafet alırız giymez bi de diyo yani ben zevkli değilim diye(asker desenli tayt giyer)54 yaşında ben kendime yakıştıramıyorum bu yaşta bi de kinciyim ben tövbe unutmam bu arada kaynanamı da severim😂😂
Gokcen_26 Babybloom nisandan bu yana cok sey aldim. Artik herkes evde . Olanlar yeter .boyle karar verdm
Beyziikoo Babybloom Gece sipariş oluşturdum malum kapandı her yer gidemeyeceğiz 🙄 Cüzdan ve eşarp aldım umarım iyidir ve beğenir elimden bu geldi 😌
Babybloom Gokcen_26 bizimki farklı şehirde yaşıyor, bırak hediye almayı en son 6 ay önce gördüm 🤷🏻♀️ sevinsin dedim bakalım
Minelin_Annesi Babybloom Kahve makinası ihtiyacı vardı biraz da pahalı istediği şey. Görümcem sağolsun geçen gün teklif etti ortak alalım mı diye tabiiki kabul ettim☺️ Kıyafet alabilirsin yada çanta, cüzdan olabilir bence daha kalıcı olur hem. Pijama takımı olabilir ihtiyacı varsa..
Babybloom Minelin_Annesi kahve makğnası baya pahalı hediye gerçekten. Biz de ananem için düşündük ama ne kadar sık kullanır ki🤔 Kıyafet biraz riskli beden anlamında bir de internetten alacağım için ama bakalım
Balli_pastamm Babybloom Bir kutu çikolata 🍫 gönderin guzel bir notla Yoksa ihtiyacı olan bir sey varsa onu alın