Elminayusuf Oğlumu doğduğundan beri kundak yapıyorum şuan da 4 aylık malum havalar ısınıyor kundağı bırakmak istiyorum bir kaç kez denedim ama kesinlikle uyumuyor en fazla 10 dakka sonra kalkıyo ne yapmalıyım bilemedim 🤷♀️