Yasemin84 Oğlum 5 ay 17 günlük. Kısa süre öncesine kadar akşam 8 den sabah 7 ye kadar kesintisiz uyurdu ama son 1 haftadır gecede 1-2 kez uyanmaya başkadı. Uyku düzenimiz bozulmuş durumda 😔 Aynı dönem bebeği olup böyle bir durum yaşayan var mı? Umarım sadece atak haftası yüzündendir 😔
Mltmokty Yasemin84 benim oğlum 6 ay 3 günlük doğduğu günden beri gece 12 1 bazen 2 de uyur ve muhakkak en az 3 kez uyanır maşallah uykusu ne güzelmiş umarım geçici bir durumdur sizinkisi
Ereninannesi Yasemin84 ay ben şok benim oğlum 4ay 18günlük en fazla 3saat kesintisiz uyuyor ve sabaha kadar abartısız 10kere uyanıyor doğduğundan beri öyle sizin şu yakındığınız durumu ben mumla arıyorum 😆🙏
Humus Yasemin84 masallh 🤭benm bebegim genelde 2 saatte bir uyanir emmeye. En fazla 3 saat uyudugunu bilirim. Ama genel olarak hep aksamlari 10. 10.30 ta yatrmaya ozen gosteirrim
Hazal22 Yasemin84 gece de 1-2kez mi bizim 4.aydan beri 6-7kez kalkar oldu🤦🏼♀️ Alıştığınız düzen olduğu için zor gelmiştir ama haklısınız.ah bu uykular
Yasemin84 Mltmokty bu akşam da 8 de uyudu 23:30 gibi ağlayarak uyandı. Mama verdim yeniden uyudu. Bakalım bu gece beni neler bekliyor? 😕
Mltmokty Yasemin84 insan bir düzene alışınca bozulması iyi olmuyor belki diş belirtisidir ve geçici bir durumdur umarım düzelir annesi
damlahira Yasemin84 ayy benim kızımda iki gecedir öyle kakasını yapmadı ondan diye tahmin ediyorum ben çok ağlıyor yavrum
Yasemin84 Ereninannesi gündüz çok uyuyor olabilir mi bebeğiniz? Tek uykuyu 2 saatten fazla yaparsa gece uykusundan azalır derler
Yasemin84 Mltmokty gece uyanmasından çok ağlar gibi iç çekmesi canımı sıkıyor. Uyurken ağlıyor sanki 😔
Berra-fm Ah keşke bir iki kez uyanıp uyusa bu gece 2:20 da uyandı sabah 6:30 da uyutabildim ve şuan işe gidiyorum 😣
deletedmom1067 Ilk gundenn beri gece 3 defa kalkar saat 4 te de güne başlarız saat 12 ye kadar halinize sukredin bence :(
Yasemin84 Deletedmom006 ukalalık olarak algılamasın kimse ama alıştığı uyku şekli varken böyle ani değişikliklerde özellikle de ağlayarak uyuma başladıysa her anne rahatsız olur sanırım 😔