Artik hayattan zevk alamiyorum . Cok takintli ve kendi kendime senaryoalr yazip buna inaniyorum .6 aylik kizim var ilk zamanlar uyurken sicriyor diye deliye donmustum simdi azalarak kaybolmak uzere sicramasi , bu ayda basini takmis durumdayim kizim basi 43.2 cm civari 6. Aya gore gayet normal ama ben bakinca kafasi kocaman gorunuyor gozume halbuki esiminde buyuk kiziminda kafasi buyuk ama bingildagi 3 oarmagim sıkışık halde giriyor heray kuculme var bingildakta 4 tamede doktor kontrol ettigi halde birsey soylemedikleri halde bingildagi cok buyuk kesin bi hastaligi var diye dusunuyorum . Artik yoruldum artik zevk alamiyorum iyice delirdim . Gelsiimi cok guzel allaha sukur ama taktimi takiyorum bu aralar ayakalrini tutuyor hep onlarla ilgileniyor 2 hafta once donmeye basladi simdi cok nadir donuyor sagina cok donmuyor benim destegimde donuyor bunuda taktim surekli donduruyorum deli gibi cocugu rahat birakmiyorum . Ya birden gelisimi gerilerse diye dusunuyorum surekli . Artik dusunmek istemiyorum agliyorum ya biktim bu halimden esim cok uzuluyor bana ama yokkkkk hayir duzelmiyorum napicam ben 😭😭