1 yasinda bebegim var Hamile olduğumu öğrendim ve düşük tehlikem varmis doktorum emzirmeyi sonlandirmami istedi.. tecrübem olmadigi icin hemen sonlandirdim ve göğüslerim bi anda şişti.. net te yavas yavas sonlandirin yaziyor bilmiyordum bende.. 5 gun oldu suan hala cok agriyor kitle gibi elime geliyor mastite dönecek diye korkuyorum.. ne iyi gelir ne yapilir varmi bileniniz