1,5 yaşındayız hala ezerek veriyorum taneli yemiyor bazen eline kurabiye kraker veriyorum ama 1 saatte ancak bitiriyo çiğneme nedir bilmiyo nasl alışıcak ne zaman biticek bu işkence ne yediriceğimi bilmiyorm
gün içinde ara öğünlerde ne vericem ben herşeyi
kaşıkla mı yicek