Bsra77
Benim kızımda 8 ay 2 günlük. Aynı durum bizde de var canım. Dişi yok henüz, seninki kadar iştahlı olmasada yerdi en azından az çok. Çorbaları falan pütürlü veriyorum bende. Ama kaç gündür çok iştahsız. O kadar zorlanıyorum ki yedirirken.Ya ağzını açmıyor ya diliyle itiyor. Bende şaşırdım kaldım. Üzülüyorda insan. Meme veriyorum bazen onu bile zor alıyor. Şuan atak dönemindeler. Bu atakta iştahsızlık olabiliyormuş ben ondandır diye düşünüyorum. Dişte aklıma geliyor ama bilmiyorum inşallah düzelirler bir an önce 🌼