seyda06 Hanımlar merhabalar biz 1 yaşımıza girdik asilarimizi Vurulduk ebemize kan damlası ve d vitamini ni ne kadar daha kullanmam gerektiğini sormayı unuttum daha sonra aradım cevap vermediler bilgisi olan varmı daha ne kadar kullanmamız gerekiyor??
Fun seyda06 yani şimdi şöyle kendi doktorunuza gidip hastanede 1 yaş muayenesi sırasında testler istiyo herşey orda belli oluyo. Gittiniz mi?
seyda06 Fun ebemiz var bütün kontrol lerimiz i o yapıyor hastanelere pek gidemiyoruz virüs ten dolayı bide şuan yasak var zaten şimdi ben ne yapayım devam edeyim mi kesiyim mi acaba
Fun seyda06 ama tamam da yasakla hastaneye gitmemek olmaz doktorunuzun verdiği randevuyla gidebiliyorsunuz. Polisler randevuya bakıyo bi sorun olmuyo çünkü önemli bu 1 yaş testleri kan değerleri Demir eksikliği vs hepsi bu test sonucunda çıkıp doktorunuz karar veriyo devam edip etmemenize. Buna sağlık ocağı karar vermez ki ebe sadece rutin kontrolleri yapar detaylı testleri kendi çocuk doktorunuz yapmalı
Fun seyda06 bence de gidin çünkü fazla kullanım sonrası oluşucak rahatsızlıkların önüne geçmiş olursunuz bir de tabiki gelişimine bakıyo Buda çok önemli iyi günler 🌺