hanasil benim kizimda alerjik kilo alımı çok yavaş alerji doktorumuz cok iyi diyor biz alerjik bebeklerde çok kilo alımında korkarız çok tehlikelidir O yüzden ne çocuğum çok kilolu değil deme diyor zaten hiçbir zaman kilo takıntım da olmadı hiçbir yaşta kilo iyi birsey değil bence