Sezeryan Doğum yaptım dikişlerden dolayı ilk günlerde bebeği emziremedim derken 5-6 gün geçti dikişler acısada emzirmeye çalıştım ama sürekli emziremedim bugün 11.gün bebeğim emmiyor ağlıyor kızarıyor bende mamaya devam ediyorum nasıl emzirmeye geri döndüreceğimide bilmiyorum yardım edinn!!