Merhaba arkadaşlar. Oğlum 3 yaşına girecek ona iki doz yaptırmıştık. Kızım için bugün ilk dozu yaptırdık doktor 3 doz yapılacağını 3 yaşında 3. Dozu olacağını söyledi. Oğlumda iki doz dediniz eminim çok dikkatliyimdir aşı konusunda. Ona da 3. Yaşı dolduğunda bir doz daha yapalım unutmuşum demek ki dedi. Size doktorunuz kaç doz dedi?