Mervi-10 kundak, emzik, gaz damlası, göğsümüze yapıştırıp aaaaa-aaaa diye gezerdik biz titreşim hoşuna gidiyordu, bebek arabasıyla-otomobille gezdirmek, gaz çıkarmak için ayaklarını karnına doğru ittirip egzersiz yaptırırdık, mama ile besleniyorsa antikolik mama, anne sütüyse yediğinize içtiğinize dikkat edin. Biz de çok çektik çok. Ama merak etmeyin, 3.aydan sonra azalma oluyor, bitiyor yani.