Merhaba anneler 🌸 benim bebeğim 6 ay 6 günlük. Bebeğim meme reddi yaşadı ilk pompayla sağıp veriyordum sonrasında sütüm azaldı . Formül mamayla devam ettik. Şimdide ek gıdaya başladım. Bu seferde formül mamayı reddediyor. Ağzını kapatıyor ağlıyor hiç veremiyorum. Mamayı değiştireyim dedim yine de kabul etmiyor . Kaşıkla vermeyi denedim bir kaşık aldığında geri çıkartıyor. Gün içinde yoğurt ve pürelerle idare edebiliyorum ama gece 2 defa beslenmek için kalkıyor ek gıda verinceye kadarsa uykusu kaçıyor uyumuyor bu seferde . Önerilerinizi bekliyorum 🙍🏼♀️🤦🏼♀️