Kızlar merhaba. Bi yardım edin nolur kafayı yemek üzereyim. 🙏🏻 Oğlumda laktoz intoleransı var ve süt ürünleri alerjisi. 2 gündür çok kaka yapıyordu ve ishal gibiydi. Doktora götürdük enfeksiyon olabilir dedi neyse gaita tahlili yapıldı laktoz pozitif. Doktor diyor ki laktozu kaçırmışsın. Tam 2 ay 18 gündür diyet yapıyorum. Süt ürünlerine de alerjisi olduğu için laktozlu bir şey tüketmiş olamam diyorum. Bu laktoz nasıl geçiyor, geçtiği nasıl anlaşılıyor ve ne zaman geçiyor kızlar? Bilen varsa bi söyleyin ya