Alyazeynep55 Hanımlar üç bucuk aylık kızım var mama bebelac gold yiyordu sütüm bitti kesildi :( zaten emmedi hic fakat fazla kilo almıyor şimdi hipp gecicem bi hafta denicem kullanan var mı ARanızda inşallah güzel kilo alır bebeğim ya
kdkdkdklsldl Alyazeynep55 hipp ogluma kilo yapmadi hiç ama bi tanidik vardi oda hipp iciyodu oda çok kiloluydu herkezde ayri yariyo demekki
Brcklc @Alyazeynep55 ben yenidoğan hipp kullandım hiç memnun kalmadım gaz yaptı ishal oldu tuvaletini çıkarana kadar saatlerce ağladı hicde kilo alıp toplamadi şimdi Aptamil kullanıyorum çok meemnunum
havana1 Tam 5 ay hipp kullandık ne kabız ne gaz ne başka bişiy yaptı memnundum aslnda ama aptamile geçtim kilo aldırsın diye hipp kilo aldırmadı bebeğime dünya kadar mama içmesine rağmen
Alyazeynep55 EcZacıda değişmeyin demiş eşim tekrar bebelac gold almış ya kontrole kadar devam edeceğim bu mamaya artık hanımlar teşekkür ederim bilgileriniz için
Alyazeynep55 kdkdkdklsldl kullandım doğduğundan beri Esama Aptamil yaramadı canım ya ikisi de en son doktor bebelac gold önerdi işte oda idare eder işte