Merhaba kizlar. Az once doktor kontrolunden geldik. 3 ay 2 gunluk oglum var. 2.5 aylikken de asi icin gittigimizde kilosu olculmustu ve bugun tekrar olculdugunde 19 gunde sadece 300 gram almis. Doktoru cok sinirda almis 5 gun sonra tekrwr getir bakalim ne kadar alacak dedi. Kendi beslenmene dikkat et dedi. Yoksa takviye baslayacagiz dedi. Ne yapacagm ben ya? Bu zamana kadar hep ayda 1 kilo aliyordu simdi ise 19 gunde 300 gram almis sadece. Emme soeunu yasiyoruz biraz emmek pek ostemiyor. Biberon da tutmuyor sagdigim sutleri veremiyorum. Ne olacak boyle ya