Zeynep_adem58 ödem atıyor 250 300 gr dr lar aynısını söyler hastanedeki kilosu düşüyor düşeni kilonun üstüne alacak normal o süre de o kadar alması ayda bir kilo alacak üçüncü Aydan sonra üç yüz gram almaya başlar sağlık ocağı hemşireleri çoğu boş konuşuyor sağdan soldan duyma bilgi gibi insanı telaşlandırıyorlar takma yani