Merhaba arkadaşlar. Kızım 18 aylık dün memeyi bıraktırma kararı aldım ama hep memede uyumaya alıştığı için şimdi uyutamıyorum. Dün ve bugün öğle uykusunu uyumadı ağlama krizine giriyor. Ne kucak istiyor ne de başka bişey. Ayakta sallanmaktan oldum olası nefret ediyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu süreçten geçen tecrübeli anneler lütfen bana yardımcı olun 😔