Kızlar bugün doktora gittim . 6 sında 6 aylık oluyoruz . Doktorumuz ek gıda için 6. Ayda sadece tadım yaptır . 7. Aya kadar yoğun bi yemek yedirme durumuna girme. Kilosu boyu gayet yerinde anne sütü alsın sadece diyor . Var mı bu şekilde olan . Şimdi annemde yemeyi öğrenmez falan diyor . Ben doktorun dediği gibi sadece tadım yaptırmayı düşünüyorum