Depresif_polyanna Merhaba güzel anneler. Yaklaşık iki aydır vertigoyla mücadele ediyorum, ilacı bırakamıyorum atak tekrarlıyor. Üç defadır diyete ve spora başlıyorum üçüncü gün yine atak geçiriyorum. Birazcık fazla ev işi yapsam başım gözüm dönüyor sağlığım için kilo vermek zorundayım. Bu hep böyle mi devam edecek??? Geçmeyecek mi hiç??? Normal yaşantıma ne zaman dönerim??? Vertigosu olanlar yardım edin lütfen…
Ebruars Depresif_polyanna merhaba, benim bir ara çok fena tutmuştu memorial ataşehir hastanesi Kulak burun boğaz bölümü prof dr Erol Selimoğluna gitmiştim o bir takım hareketler yaptırdı bana sedye üzerinde kafamı tuttu salladı kaldırdı indirdi vs daha sonra 2 gün rapor verdi çok yavaş hareket et dedi daha sonra kesildi uzun süredirde olmadı ve hiç ilaç kullanmadım
Birceninannesi Depresif_polyanna merhaba benim de vertigom var ara ara yokluyor çok zordur bilirim. Kızımla oynarken başımı brz fazla sallasam o gün leyla oluyorum😒 şu an emzirdiğim için ilacı uygun bulmadı gittiğim doktorlar. 2 sene önce ciddi bi atak geçirmiştim ayağa kalkamamıştım o dönem gittiğim kbb doktoru manevra hareketleri yaptırmıştı iyi gelmişti çok uzun süre rahatsız etmedi beni. Manevra yaptıran bi kbb doktoru bılup deneyin bence. Stres yorgunluk uykusuzluk da çok etkliyo malesef
doruknaz Depresif_polyanna bendede var ama ataklarım tekrarlamadı . Fizik tedavi ile toparlanıyor diye biliyorum . Arastırmıştım baya. Tekrar atak gecirmeyince gıtmedim. Baş hareketleriyle iç kulak sıvısı yerine kaydırılıyor. İlaçlar kesin çözüm değil.
Denizgozlum Depresif_polyanna ben 6 yıldır vertigoyla yaşıyorum gerçekten çok zor. Şu an sanırım çok ilerledi. Her gün başım dönüyor. Kulağımda çınlama var ve gözlerim bulanık görüyor. İlk olduğunda da böyleydim 6 ay ilaç kullanmıştım geçmişti. Sonra ara ara yokladı. Tekrar doktora gidince ilaç önermedi.Bununla yaşamaya alıştım sanırım 3 yıldır hiç gitmemiştim doktora ama bebeğim olduktan beri çok arttı ve ciddi anlamda zorlanıyorum. Benim de tekrar gitmem gerek 😏
Depresif_polyanna Kızımın bakımını yapamaz duruma geliyorum atak geçirince. Yarım insan gibi oldum bu genç yaşımda. İsyan etmiyorum asla, Rabbim beterinden korusun inşallah ama çok üzülüyorum.
Depresif_polyanna Ebruars ben nörolojiye gittim ama KBB a gitmedim. O da ilaç verdi, kızımı emzirdiğim için en düşük dozunu içiyorum mecburen günde bir tane, o da yetmiyor demekki. Ben de KBB a gidecem ama izmirde nereye gitsem ki 🤔
Depresif_polyanna Birceninannesi yarın sabaha randevu aldım evimize yakın bir yerden, ama manevra yapıyor mu bilmem. İnşallah iyi gelir. Gerçekten çok zor, Allah düşmanıma vermesin. Çocukla birlikte bu pandemi döneminde stressiz nasıl yaşanır ki. Zaten iki senedir uykusuzum. İlacı da düşük dozda aldığım için işe yaramıyor.
Birceninannesi Depresif_polyanna evet zor gerçekten. Başka da bi tedavisi yok malesef umarım faydası olur çok geçmiş olsun🙏🏻
Nisabebebek Geçen sene tam üç gün çekmiştim bu sancılı süreci hiç bir şey fayda etmedi ilaç falan ama gittiğim doktor ani hareketlerle düzeltmişti beni kristaller oynadığı için oluyormuş onlar yerine gelince skıntı kalmıyo ama ne kadar zor olduğunu bilirim ataklarım çok sık olmasada arada yokluyor uykusuz kalınca çok skıntı stres yapınca vede çok aşıırı sinirlenirsem rabbim kimseye yaşatmasın sizede şifa versin inşallah
Depresif_polyanna Nisabebebek amin inşallah Allah razı olsun ❤️ size de Allah şifa versin. Aynen anlattığınız gibi, ben de yaşıyorum aynılarını. Bugün KBB ye gittim, ilacın dozunu arttırdı, mecburen emzirmeyi kesecem bugün. Şimdi de buna üzülüyorum,strese girdim.
Depresif_polyanna doruknaz bugün KBB ye gittim ilacımın dozunu yükseltti. İlaç bitince yine düzelmezse ben de giderim fizik tedaviye, çok teşekkür ederim.
Depresif_polyanna Denizgozlum gerçekten çocukla birlikte çok zor oluyor, benim ilk kez başıma geldi, iki aydır çekiyorum. Nörolojiye gittim fayda etmedi, bugün KBB ye gittim inşallah fayda eder. Gerçekten çok zor bir rahatsızlıkmış. Allah düşmanıma vermesin.