1 aydır çok zorlanarak ıkınarak kaka yapıyordu kabızlığı vardı. Bugün kaka yaparken kan gördüm 3 yerde makat çatlağı varmış. Doktora gittik merhem ve kabız olmaması için dulcosoft şurup verdi. Bunun doğal yollardan çözümü yok mu bebeğime sürekli şurup veremem ki??