Merlinlin Arkadaşlar oğlum 2 hafta erken doğdu bu durumda hesaplamaya göre atağın 5. Günü. Şu an 3 ay 29 günlük. Ama ilk iki gün bi sebepsiz uzun ağlaması oldu onun dışında her şey aynı. O ağlama da ilk iki güne özeldi sonra kalktı ortadan. Yani atağa girmemiş olabilir miyiz yoksa hafif mi atlatıyoruz 🤷🏻♀️ Bir yorum atın merak içindeyim 💐
Mom042 Merlinlin bizzz ilk 2 gun ve son 2 gun cok agaldi direndi kucak istedi ara ara uykuya dirensede cok kolay atlattik sadece gunduz uykualri 30 dkaikaya indi ama gece uykularimiz hic degismedi aksine hic kalakmazdi . Amaaaaa suan 5. Ay atagindan sesleniyorum yemin ederim gozlerim sismis uykusuzluktan arpacik cikmia gozumde ha sadece genel oalrak uykuda sorun var genel nesesi yerinde uykuya direnme gece cok uyanma donup durma elini kolumu druamdan oynatiyor uyurken birde bazen hopp gece 3 kalkiyor guluyor 😂😂
birfincantuzruhu Merlinlin bi atağın ilk günü çok çektim sonra arada huzursuzlandı bide atağın son 1 haftası anam ağladı oturdum bende ağladım dayanamadım Allah affetsin. Inşallah hafif atlatırsınız.
OncedenGurme Merlinlin bebeğim sadece bi dönem beni reddetti o kadar 😅 uyku, beslenme vs sorunu yaşamadık 😊
OncedenGurme Merlinlin kucağıma aldığım zamanlarda hep ağladı 5-6 gün boyunca. Emzirmek, uyutmak bi yana dursun sevmek için bile kucağıma alamadım 😅 uykusu gelince uyutmak için kucağıma alıyordum, ağlıyordu. Yerine bırakıyordum kendi kendine uyuyordu 😊
Daphnemom Kızım 5 aylık oldu 4.ay atağında oturup ağlamadık. Biraz huyu değişti o uzuuun sürenin belki 1-1.5 haftası zorladı. Çocuğunuzu anlayıp suyuna giderseniz hiçbi şey olmaz. Uyumak istemiyo mu? Uyumasın oynayın şarkı söyleyin kucakta etrafı izletin. Beslenme reddi mi yapıyor ısrar etmeyin artık 5-6 saat yemese bile bi şey olmaz acıkınca zaten saldırıyor. Ben bi tek beslenme düzeni bozuldu diye endişelenmiştim kesin hiç kilo almadı kesin zayıfladı diyodum ama hiiç sorun yoktu kilo alımında da
Mom042 Merlinlin hic korkma inanki su gini geciyor gunler uyutuyorum 5 dakika sonra gozler acik akiyorum kucagima sarkilar ninniler oyunlar bakiyorum hemen uykusu gelmis uyutuyorum oyle aman saati gecmesin aman uykusu kacicak diye dusunmuyorum eglenmeye bakiyorum . Gece kalkiyor opuyorum opuyorum niye uyandinnn kizzz diyorum bakiyorum guluyor dayanamiyorum boynunun altini koklaya koklaya 2 saatin gecemsini bekliyorum yada bazen alio uyutuyorum geri ama zorlamiyorum daha gecen atagin ilk gunuydu simdi son 4 gun 💃💃💃 gecio gitti hic korkma saglikli olsun ben uykusuz da yasarim
Eloss Merlinlin Bizim de 10 gün oldu atak başlayalı son iki gündür sürekli ağlıyor. 8 de uyuyordu 2 gundür 10 11 gibi ancak uykuya geciyor . İnsallah hemen biter çünkü düzen oturmuştuk.
Ruzgarsmummy 15 gün oldu meme reddi uyku reddi ne ararsan var şükür gece uykusu uzadı sadece ama mene reddi canımı çok sıkıyor