Ozgeyilmaz2 Figen_2017 merhaba 3480 doğdu bebeğim 30 günlük aylık kontrolde 4760 kg oldu ebe aylık 500 gram alsa yeterli dedi
Elizanannesi25 Figen_2017 bebeğim 3100 doğdu sadece anne sütü ile besliyorum 1.ay kontrolünde 4135 gramdı
Darkrosewater Figen_2017 3400 doğmuştuk bir ay sonra 1200 gr almıştı sonra 1 kg sonra 800 gr aldı 3aydan sonra süt alerjimiz çıktı kilo alımı azaldı şuan 6800gr 6aylığız sadece anne sütü aldı
Tahaninanne Ozgeyilmaz2 2870 doğdu bebeğim hastaneden çıkarken 2700 oldu 1.hafta kontrolünde 3200 dü şuan 2 aylık 5700
Figen_2017 Biz silikonla emiyoruzda alıştıramadım Bi türlü memeye o yüzden çok endişeliyim aç mı kalıyor acaba diye ama aç bebek uyumaz ki bide ağlar sürekli demi b
Utkucan Figen_2017 3850 doğdu oğlum bir ay sonra 5 kg olmuştu tam çok iyi almış dedi doktor ilk ay en az 500 gram almasını bekliyoruz demişti Sadece anne sütüyle besleniyor
hazalkayacan01 Figen_2017 canım benim oğlum ilk ay 500 gr almştı az gldi tbi ama dğer aylar genelde hep 1 kilo
Ozgeyilmaz2 Figen_2017 1 aylık kontrolünde 1250 aldı. 3480 doğdu 200 gram verdi aslında 1450 oluyor sanırım. Suanda 4730 kgdi. Çok istiyorum memeden emsin bende silikonla uğraşmaktansa ama emmiyor işte napalım dırek ağzına uc gelsin istiyor
Figen_2017 Ozgeyilmaz2 çok zor yaa doyup doymadığını bile anlamıyorum Allah yardımcımız olsun inşallah bizimki bide haftada bir yada 3 günde bir kakasını yapıyor o yüzden sürekli ıkınıyor mutlu bir bebek değil anlıcan canım
Ozgeyilmaz2 Figen_2017 Of sormayın allah sağlık sıhhat versin hepsine bazen neden mutlu görünmüyor diye ağlayasın geliyor lohusalık ta var tabi kaka geldi bizim akşam inşallah sizinkide düzenli olur