Aezgi 3 ay 15 günluk bende şurada bekliyom 25 30 sallanarak uyuyor sallamazsam o da yok sonra huzursuzluğu oluyor mu sizin bebeğinizin 🤔bizim akşam gece uykusuna geçerken çok zorlaniyor 2 saat ağlıyor bence gündüz verimli uyuyamadıği için ağlıyor. Gaz diyorum bazen ama gaz olunca bacaklarını çekerek ağlıyor. Akşam bağıra bağıra eee diye ağlıyor artık uyku canına geçiyor akşama kadar düzgün dalamadi gi için bence