Mutluluk Arzu929292 ben para olarak değil de altın olarak ileriye saklamasını düşünüyorum çünkü artık paranın bir değeri yok ve şimdiki 100 TL atiyorum 4 5 sene sonra hiç olacak
Dn123 Arzu929292 TL olarak biriktirmeyin bence . TL nin bir değeri yok . Ben altin biriktiriyorum ev taşıyoruz paramız kalırsa onu da dolar yapmak istiyorjm
Abf Mutluluk bankaya TL ve altın hesap açıp altin virman talimatı verebilirsiniz, ayın istediğiniz günü istediğiniz kadar gr altın hesaba gecer
Arzu929292 Mutluluk faiz veriyor şuan en fazla ing gibi. Az da olsa değerleniyor. Altın yapsam lazım olunca bozuluyor. Böyle vade de kalıp unutulur birikir
KayraSancarMomM Arzu929292 banka olarak yok da para yerine altın hesap düşünüyorum para değer kaybediyor ama altın uzun vadede kazanıyor
Arzu929292 KayraSancarMomM çok araştırdum ama denk gelmedim. Mesela her ay yüz TL atıp birikene altın alacağımız hesap var mı? Yoksa direkt altın parası mı gerekiyor
KayraSancarMomM Arzu929292 ben daha önce iş bankasında altın hesabım vardı her ay bir gramlık para atıp altın alıyordum