Herkese Merhaba, 24 Nisan’da kızımı kucağıma aldım daha taze bir anneyim ☺️ Deneyimli annelere birşey danışmak istiyorum. Kızımı ilk günden beri emziriyorum, genellikle emerken gögüsümde uyuyakalıyor ve yatağına alıyorum. Bunu alışkanlık haline getirdi galiba, aç olmasa bide devamlı rahatlamak ve uykusu varsa meme istiyor. Gögüslerimde dolayısıyla süt birikmeden devamlı devamlı emzirmem gerekiyo yoksa aşırı bir ağlama. Bundan vazgeçirmek için önereceğiniz şeyler var mı?