Arkadaşlar, bebeğim iki aylık bir haftadır meme reddi yaşıyoruz. Ne yaparsam yapayım memeyi ağzına almıyor. Alsa bile iki üç tane çekip bırakıyor. Bende bundan sonra sütümü sağarak vermeyi düşünüyorum 😔 Ama sağarsam sütüm azalır mı. Bir de bebeğim henüz çok küçük bu süreç nasıl ilerliyicek bilmiyorum. İki yaşına kadar falan sağmayı başarabilecek miyim bilmiyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bende lansinoh un manuel pompası var o yeterli gelir mi, yoksa elektrikli mi almak gerekiyor. Biberonla mı vereyim.Sizlerin düzeni nasıl işliyor. Lütfen bana moral verin