Selam kızlar sizlere dün gece başımıza gelen birşeyi anlatacağım kızımla ilgili bilenler varsa lütfen bana bir akıl verin. Dün akşam kızımın uyku saatı geldi, yere uzattım altını degiştirmek için oda etrafa bakıp gülüyordu sürekli bende öptüm bide hafifçe yanaklarını sıktım Ama sürekli yapıyordum birden ağlamaya başladı yüzü kızardı bende kucağıma aldım mos mor oldu sakinleştirmek için. Sonra kafası omuzuma düştü sesi kesildi nefes almamaya başladı, ben çığlık çığlığa koltuğun üzerine koydum bağırmaya başladım eşim aldı kucağına. Gözlerinin sadece beyaz kısmı güzüküyor. Gitti öldü sandım koridora koştum ağlamaya başladım tepkisiz duruyordu daha sonra eşim yüzüne dokundu ondan sonra kendine geldi. Birde bu ikidir oluyor hastaneye götürcez gitmeden sizlerden Bi akıl almak istedim