Kızlar evimin pencereleri büyük ve dış kısımlarını mümkün değil silemiyorum kolum zaten yetişmiyo çek çekli süngeri bi aparat vardı onunla da çok iz kalıyo her yerine değmiyo mıknatıslı cam silici almayı düşünüyorum kullanan var mı memnun musunuz? Markası nedir hangisi iyidir? Beni bi aydınlatırsanız sevinirim 😊