Ilayda0098 Kızım 3 gün sonra 2 aylık olacak , elini emmeye başladı, int de ellerini keşfetmeye başlıyor yazıyordu doğru mu , sütüm yetiyo , emmeden önce ve sonrada emiyo elini 2 gündür yeni başladı … normalmidir?
CesurBey Ilayda0098 normal normal ilerleyen zamanlarda daha da çok artıyor babam sürekli kızım bu çocuk aç mı diye soruyor 😂😂
Asafeymeninannesi Ilayda0098 Postunuzu okurken miniğimi kucağıma aldığım ilk zamanlar geldi aklıma 😊 incinir diye yere dahi koymak istemezdim 😌 Annelik 🥰
ayazasaf Ilayda0098 oral dönemi başladı onun artık herşey ağzıyla tanımaya çalışacak eline ne geçerse ağzına götürecek ki ilk hedefi elleri olacak :) sorun yok
Daphnemom 5 aylık oldu eller hep ağızda keşfetmesi geçti dişi için yapıyo bazen memeyle beraber elini de sokuyo ağzına. Aslında bu aralar bulduğu her şeyi ağzına götürüyo zaten 😃
mirayyy20-20 Ilayda0098 ben de çok korkmuştum ama bir iki ayda geçti engellemedim de inan geçiyor annesi yeter ki engelleme hele 6 aylıkken ayaklarını emiyor 😂😂
dertlikerkenez Ilayda0098 merhaba, ellerini keşfetme döneminde olduğu için çok çok normal. Engellemeye çalışırsanız bu süreci uzatırsınız, kendi haline bırakın. Bir süre sonra ayaklarını keşfetmek isteyecek ve o ayaklarda hiç çorap durmayacak, ayak parmaklarını emecek 😁
bilgemira Ilayda0098 canim benim kizimda 3 aylik normal elini kesfediyor bakiyor eline renkli seyler göster bakiyor benim kizimda
busrasilra14 Ilayda0098 osman gonulalain videosunu izlemeni oneririm canim youtubeden. Bu aylarda sakincali bir haraket degil hatta kendini rahatlattigi icin engellemeyin diyorlar. Yani elini falan cekme cocgun hic birak emsin. Bu emme olayi 1 yastan sonra sikintili
DurununAnnesi12 Ilayda0098 normal canım hamileyken ultrasonda elini emiyordu bu sonradan olan bir şey değil korkma😌