Erenin_annesiiii Egemen26 ne zaman yatacak acaba bacım Bende sosyal yardım bilgilerinin olduğu yerde sadece kapsam dışı yazıyor
bitanem123 Egemen26 Ben internetrn biraz araştırdım canım evde sigortalı çalışan varsa vermiyorlarmış .
Egemen26 E devlet üzerinden sosyal yardım sorgula diyin orda kapsam dışı ifadesi yazıyorsa takipte kalmanız gerekiyormuş
Linosunannesii Daphnemom canm kapsam dışına çıktı diyorsa alınıyor git bi PTT ye sor çoğu tanıdığım öyle aldı grupta ARkdas söyledi bnde onlara söyledim kapsam dışıNA yazınca geriler şansını denediler ve aldılar
Gizem_uraz21 Ya bana bir yaridmci olun ben ilk aldil.basvirmadan evime getirdiler faz1 2 ye başvurdum kabul olmadı smdi 1 2 yatıp 3 e geçilmiştir diyor ben nereden ogrenicem 2 kabul olmadı ki bir sefer aldım sadece herkes 2 kere 1000 TL almış
Mom064 Gizem_uraz21 bende iki defa aldım ama bizim yesilkartımıx vardı ve eşim o zamanlar yevmiyeli çalısıyordu yevmiyeside cok azdı
Egemen26 Mom356 canım bu yatmayacak ama sosyal yardım sorgulama dıyıp orda kapsam dışı yazarsa ozaman yatacak böyle diyorsa yaztmaz
Gizem_uraz21 Mom356 aynen cnm benimde böyle demişti ama smdi kimisi direk böyle yatsamda yatıyor deniliyor
Gizem_uraz21 Mom356 iyide biz faz 3 reyiz 1 2 tamamlanmış olup carsmba günü 3 e başvurunuz diyor bnede 2 de böyle yapmisti 2 de gecen seneydi
Gizem_uraz21 Egemen26 ben sorguladım ama önceki yardımda çıkmıyor şuan 3 e başvuru yapmdm.carsmba yapicam TC ye göre ama iki benimde kaplpsam.disi dendi 1 i aldım sadcee
momyshark1 bitanem123 tamamen yalan cevremde 2 evi olan çalışan geliri iyi olan okadar fazla kisilere cıktı ki şaşırıyorum sadece