sarikedicigim07 homosapiens Benim kızımda 2 ay 26 günlük 4 gün sonra 3. Ayımız giricez inşallah fakat en fazla yarım saat belkide daha az uyuyor anlamadım neden bukadar kısa uyuduğunu bende 🤷♀️Ben sallayarak uyutuyorum biraz geç dalıyor
fernweh homosapiens 3,5 aylık oğlum var önceden 15/20 dk uyuyordu kedi gibi şimdi 2 haftadır 1 saat bazen 2 saat uyuyor
Mirosunannesi homosapiens ayağınızdan indirince uyanıyor mu 🤦🏻♀️ Benim 2 aylık kızım öyle ya napçam hiç bilmiyorum
homosapiens Badeliz hamakta sallayarak uyuyor benim kizimda ama baya uzun sallaniyor oyle daliyor uykuya
homosapiens sarikedicigim07 ben de hamakta salliyorum yarim saat sallaniyor oyle daliyor yarim saatte oyle uyuyor o kadar , siz ayakta mi salliyorsunuz besiginde mi
sarikedicigim07 homosapiens Malesef bazen ayakta bazen beşiğinde ama daha çok ayakta 🙈nekadar yanlis olsada gazlı bir bebişti anca o şekilde uyutabiliyordum
homosapiens fernweh gece derin uykuya 12 den once dalmiyor 3,4 saatte birde emmek icin kalkiyor 7-8 gibi de sabah uyaniyor
Minikkusuumm homosapiens eğer uyku arasını çok aşmışsak 1 saat uyur ama uyanması cok geçmemişse yarim saat çok şükür gece uykumuz güzel en fazla 2 kere uyaniyor
homosapiens sarikedicigim07 maalesef azaldi ama tam gecmedi ozellikle emerken cok kivraniyor aliyorum gazini ama tam cikartamiyor
Annekizz homosapiens 1 saat uyuyor 1 saat uyanık kalıyor bu döngü akşam 9a kadar devam ediyor 💁🏻♀️ Akşam 10da uyanıyor gece 12 de yatıyor 💁🏻♀️
Yazarhanim21 Annekizz benimde akşam öyle 12 den sonra 3 de uyanıp süt içip tekrar uyuyor ama sabah erken kalkıyor 6 gibi
Yazarhanim21 homosapiens bizde 3 aylıgız, banyo yaptığında güzel uyuyor 2 saat uyanmadan uyuyor ama ben pek bırakmıyor uyandırıp süt veriyorum, gece daha güzel uyuyor sanırım gece gündüz kavramını ögrenmiş 🤷♀️
Mbal Yazarhanim21 artık gece uyandırmayın diyor doktorlar. Benim de içime sinmiyor bazen vermeye çalışıyorum ama uyanmayınca da içmiyor uyuyor zaten. Siz gece kaç saat sonra uyandırıyorsunuz?