Kullanan var mi hanımlar memnun musunuz?birde bebeğimin ayak ölçüsü 12.5 cm normalde 20 numaraya tekabül ediyor fakat 21 numara mi alsam diye düşündüm sandalet tarzinda coraolada giyilebilecek bi model sizin fikirleriniz neler 12 aylık bebeklere kaç numara aldınız ayakkabilari?