mommohter Arkadaşlar çok üzgünüm bebeğimin canı yanacak diye için çok buruk nelere dikkat etmem gerek sizin bebekleriniz çok ağladı mi
Unknown mommohter İllaki aşı anında ağlıyorlar ama sonrasında ufak bi huzursuzluk oldu, başka sıkıntı yaşamadık. Eğer ateşi falan çıkarsa Calpol verebilirsiniz. 🙃
sarikedicigim07 mommohter Evet biraz ağlamıştı bende senin gibiyim canım o ağladığında bende ağlamıştım ama herşey onun sağlığı için 🥰 Bizde biraz huysuzduk ama aşı olmadan 1 saat önce calpol verdik hemşire öyle demişti o şekilde yaptık bizde
Daphnemom 2.ay aşılarında hiç sorun yaşamadık biz ne huysuzluk ne ateş yapmadı. Şimdiye kadar sadece bexsero aşısından sonra çok ağladı.
busrasilra14 mommohter illaki vurulurken agliyorlar ama benimkinin cani cok tatli deil Allahtan kuzum 🙏 bebisinin dusunu aldir cunku 3 gun dus yasak bide evde calpol bulundur kesin