01_10-2020 Kuru fasulye yemeği canım çekiyor hanımlar bebeğim 8 aylık yesem sancı gaz sıkıntısı herhangi bir zararı olurmu size de yiyiyormusunuz nasıl pişiriyorsunuz
AgentMom 01_10-2020 benimde 8 aylık yiyorum. Akşam ısla sonra haşla üzerine çıkan köpükleri al. Sonra sudan geçir. Soğanı salçasını baharatını at az da kimyon at. Fasulyeyi koy suyu koy pişir.
2bebeannesiii 01_10-2020 Kuzum önce haşla suyunu dök sonra pişirirken içine 1 çay kaşığı kimyon at öyle pişirip ye . Sonrada bi çay bardağı kimyonlu su demle iç hiiiç bişey olmaz Allahın izniyle 😊
dnyerdm Ye canım geçen bende yedim 🙈 bebeğim 5 buçuk aylık, yaparken kimyon ekledim, tabağa alınca yine kimyon ekledim üstüne de rezene içtim bı sıkıntı yasamadik
htceee98 01_10-2020 ben yaparken içine kimyon atıyorum baya tabak tabak yiyorum bence bı sorun olmaz hem bebeğimde 4.5 aylık
Unknown 01_10-2020 Bir şey olmaz canım ye, bebeğin onunda vitaminini alsın senden. Afiyetler olsun şimdiden. 😋
2bebeannesiii 01_10-2020 Ne demek rica ederim 😊 ben doğum yaptıktan 1 hafta sonra yemiştim çok severim kuru fasulyeyi 😍