Kızlar merhaba. Oğlum 5 aylık olacak. Tırnaklarını uyuyunca kesebiliyorum ancak. Haftada 2 kez el tırnaklarını,1 kez de ayak tırnaklarını kesiyorum. Yaklaşık 1 saat sürüyor sürekli uyanıyor,uyutuyorum o şekilde kesebiliyorum ancak. Çok hareketli bir bebek olduğu için uyanıkken kesemiyorum. Kestikten sonra kenar kısımlarına törpü yapmak istiyorum ama hemen uyanıyor. Tırnak kesmek çok zor iş bana göre 😂🤷♀️
Sizler bebeklerinizin tırnak bakımını nasıl yapıyorsunuz? 👶👼🤩