Funnymom forumun en hızlı bez değiştireni benimdir galiba her posta başka bez yazıyorum 😂😂😂 ama bu sefer son gibi şu anda canbebe aldım ve çoook memnun kaldım hatta şimdiye dek en memnun kaldığım bez oldu hepsini denedim nerdeyse aynı prima gibi ince ve maşallah hiç sızdırma yapmadı ayrıca dolsa bile hiç dolmamış gibi oluyo şişmiyo asla a 101 in soffio bezi de gayet güzeldi onu da debeyebilirsin ama canbebeyi daha çok beğendim