As1ioz Kızlar bana tam kapanmada yatmış haberiniz olsun alan alamıyo diye bsey yok arayın pttyi ogrenin kapsam dısı yazmasına bakmayın arayın sorun
Muhammed_Arel02 As1ioz Basvuru yapmısmıydınz yoksa faz 1 yada faz 2 de aldgnz için baswuru olmadan mı yatırılms
AlininAnnesii- Ya ben pttyi ariyorum acmiyolar musteri hizmetlerini aradim odeme gorunmuyo diyo gecen yil yapmistim ama hala surec drvam ediuor yaziyo anlamadim ne oldugunu
Asafmomm As1ioz benim arkadaşımda faz bir ve iki yi aldı ama 3 yatmadı henüz yatarsa bilgilendirirm arkadasımın eşinin hesabına yatıyor direk
Ceylanceylin As1ioz Bugün beni aradılar pandemi yardım başvurusunda bulunmuşsunuz diye mağduriyet mi duyum ihtiyaç mı dedi duyum ihtiyaç dedim 2 3 güne kadar dönüş sağlarlar dedi bakalım ne olacak çıksa çocukların bezini mamasını filan alırım
Ceylanceylin birfincantuzruhu E devletten başvurdum pandemi yazan yerde form doldurdum 2 3 gün önce doldurmuştum sanırım bugün aradılar bilmiyorum çıkar mı