Angelgirl Merhaba kızlar bebegım dogdugunda beri yenıdogan natural ıslak mendıl kullanıodm oda kokuszdu smdi bıraz buyudu kokulu guzel bı ıslak mendil ıstıyorum onerebılcegnz var mı yada sleepy sarı paketliye kokulu dıolar kullanan var mı
Minikpandailay Angelgirl Ben. Sleepy yazısı sarı olan dimi? Plastik kapakli. E bebekten almıştım denemek için memnunum sıkıntı yaşamadım
Minikpandailay Angelgirl Yoo öyle bı kokusu yok Popoya da kullanıyorum canbebeyle dönüşümlü ikisini kullanıyorum.