İki yaşında bi oğlum var her öğün işkence gibi geçiyor asla yemek yemek istemiyor kendi yesin en azından belki biraz yer oynar farketmez diyorum yok hiçbirini yemiyor bıraksan günlerce aç kalır açım demez siniride cabası herşeye öfkelenen bağıran çağıran bi çocuk ve ben hamileyimm en azından yemeleri düzelsin istiyorum benim dışında asla kimse bir lokma veremez bende kork takla atarım napcağımı hiç bilmiyorum nerde hata yapıyorum anlamadım benim gibi olan var mı nasıl bi yol izlemeliyim